رادیو وایرلس میکروتیک مدل DynaDish 6
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

رادیو وایرلس میکروتیک DynaDish 6

رادیو وایرلس میکروتیک مدل DynaDish 6 یک دستگاه رادیویی بی سیم بلندبرد با قابلیت‌های پیشرفته است که توسط شرکت میکروتیک تولید می‌شود. این دستگاه برای اتصال به شبکه‌های بی سیم با فاصله بلند و ارائه ارتباطات بی سیم قوی و پایدار استفاده می‌شود.

بعنوان یک رادیو بی سیم با فرکانس 5 گیگاهرتز، DynaDish 6 دارای آنتن یکپارچه با تکنولوژی مبتنی بر دیش است که برد بالا و عملکرد قوی را فراهم می‌کند. این دستگاه برای ارتباطات نقطه به نقطه (Point-to-Point) و نقطه به چندنقطه (Point-to-Multipoint) مناسب است و می‌تواند به عنوان راهکاری برای اتصال به اینترنت روستایی یا اتصال شعب فاصله دار به شبکه اصلی استفاده شود.

با توان خروجی قدرتمند و آنتن دیش با دیاگرام پرتاب بالا، رادیو وایرلس DynaDish 6 قادر است فاصله‌های بلند را پوشش دهد و ارتباطات پایدار را در محیط‌های با مشکلات مداوم فراهم کند. این دستگاه دارای استاندارد IP66 بوده و مقاوم در برابر آب، گرد و غبار و شرایط آب و هوایی سخت است.

همچنین، DynaDish 6 دارای پورت شبکه 10/100/1000 اترنت است که به شما امکان اتصال به دستگاه‌های متصل به شبکه را می‌دهد. این دستگاه قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند قدرت خروجی قابل تنظیم، پشتیبانی از استاندارد‌های بی سیم 802.11a/n/ac و قابلیت‌های مدیریت شبکه از طریق واسط کاربری وبیک میکروتیک را نیز دارا است.

به طور خلاصه، رادیو وایرلس میکروتیک DynaDish 6 یک دستگاه قدرتمند و پیشرفته است که برای ارتباطات بی سیم با فاصله بلند و ایجاد اتصالات پایدار در شبکه‌های بی سیم استفاده می‌شود.

منبع: 

خرید راديو وايرلس ميکروتيک مدل DynaDish 6





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: